Vinnie pro PETHOME.cz: kapsičky BARKING HEADS

04.10.2018

Asi před třemi týdny byla Vinnie vybrána jako tester nových kapsiček od firmy BARKING HEADS pro PETHOME.cz.  Došlo nám 5 různých druhů a nyní nastal čas se s vámi podělit o výsledky našeho testování.

Kapsičky

Kapsičky jsou dost veliké (300 g) se snadným otvíráním. Na obalu je přítomný lepicí proužek pro opětovné zavření. Složení mě naprosto šokovalo, v tom dobrém slova smyslu, protože do té doby jsem znala jen ty obyčejné a často dost nechutné kapsičky pro kočky. V každé příchuti je samozřejmý vysoký obsah masa - například jehněčí příchuť obsahuje 60 % čerstvého vykostěného jehněčího a 25 % jehněčího vývaru. Dále jsou přítomné třeba batáty, lososový olej, mořské řasy či kurkuma. Kapsička je BEZ přídavku umělých barviv, příchutí a konzervačních látek.

Testovali jsme 5 příchutí - jehněčí, hovězí, lososovou, kuřecí a pro štěňátka (též kuřecí). Jsou ještě 2 další typy - pro staré psy a "light" verze. Určitý základ je vždy stejný (% masa, lososový olej, kurkuma, anýz), ale ostatní složky se střídají. Dávkování pro 10 kg psa je 1,5-2 kapsičky za den.

Obsah se mi moc líbil i na vlastní oči, protože bylo vidět, co pejskovi do misky dávám (i kousky zeleniny a ovoce) - více na videu. 

Vinnie & spol.

Psům od začátku kapsička voněla a ihned se do ní chtěli pustit. 

Konzervy obecně moc neznají a dostávají je zcela výjimečně. Měla jsem trochu strach o jejich trávení, ale úplně zbytečně (i přes citlivé zažívání 2 ze 3 testerů).

Další využití

Kapsičku jsem také využívala jako odměnu při tréninku ve velice náročném prostředí. Díky hodnotě odměny, pro moje psy, jsem měla veškerou jejich pozornost.

Určitě doporučuju všem vyzkoušet, pokud bojují s motivací svého psa (u nás to byl pravý jackpot, na stupnici 10 bodů z 10). Jen pozor na formu odměňování, kapsička se dost drobí (nejlépe podávat z mističky nebo olizovat z tuby).

U Vinnie jsem použila kapsičku v misce i jako velkou rušivku na zemi při tréninku známých triků.

PETHOME.cz

Byla jsem moc spokojená s domluvou. Přestože jsem měla komplikované požadavky, co se týče dopravy, bylo mi maximálně vyhověno. Balík byl dobře zabalený a rychle odeslán i dodán.

Závěrem

Kapsičky mě svým složením opravdu nadchly. Každodenní krmení si neumím úplně představit, ale pro tréninky a zvláštní příležitosti to vidím naprosto jasně :-) Nekrmila jsem jimi dlouho, abych mohla pozorovat nějaké účinky, ale zásadní pro mě byla informace, že ani větší nárazová dávka jim nerozházela trávení.

A kdo se chtěl s kapsičkami nejvíce fotit?

peppertynecky@gmail.com
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky